çok zevk aldım

31 May

bn bursadan mehmet 35 yaşındayım hiç evlenmedim yarrağım 25 cm ve gurur duyorum sürekili 31 çekiorum hiç karı sikmedim bu yzden o tadı hüç alamaım ama günlerden birgün tavuğun götü aklıma geldi ev bo oldu bir gün onu alıp göt deliğini yıakdım ve yavaş yavaş sokuodum çok barıodu hiç aldırmıodum ve tamamını sktum çok zevk aldım ve baya bi boşaldım ama oda ne sikim çıkmıodu çok zorladım çıkmmıodu tavuk ölece yatıodu sonra zorlayıp çıkardım ve sikim kıprkımzıı olmuştu tavuğu yokladım ölmüştü hemn götürüp kedilere verdim bu olaydan sonra bi köpeği alıp eve getirdim ve yıkadım tertemiz oldu ve onada aynı muameleyi yaptım getirdiğim köpeğin götü deliği çok büüyüktü sanırım ilk bn olmıcaktımve çok rahat sokup çıkarttım sonra orayda patladım

hayvanlarla ilişkiye girmek bni adete yendine doğmuş gibi yapıo 1 haftada 6 tane tavuk öldü babamlar araştırıo ama bulamıo ama en son baktıklarında göt

deliğğinin büyük oldunu görmüşler ve anlamışlar şimdi kimn yaptını arıolar sizce sikmeye devam edeyimmi yoksa bırakayımmı msnem tavuk_siken_mehmet@hot

Leave a Reply

