ilk deneyiM

31 May

herkese selam bn afyondan merve bu siteyi sürekli takip ediorum ve orgasm olup hep rahatlıorum sizi rahatlıcağını dşündüğüm bir hikayemi anlatıcam bn yaşıma göre oldukça

iri göğüslü büyük kalçalı ve ıslak dudaklı bir kızım her zaman erkek arkadşım olur

inanınki herseferindede kendimi siktiririm ama taki 3 gün öncesine kadar

abim kız arkadşından ayrlmış hep dertleşiriz bna anlatırken gözü hep göğüslerimdeydi

maksadın anlaıştım ama biras naza çkicektim onu tahrik etmek için ona abi nasıl ayrıldınız die sordm 2-3 dk cvp verrmdei sonunda nereye bakıon sen öle dedim

oda hiç kıyafetini nerden aldın aynısı kız arkadaşımda wardı dedi aklınca lafı kıvırmaya çalışıodu bn gülünç br ifadeyle evet evrt kesin öledir dedim ve

kendi odama gittim abiminde gelicenden adım gibi emindim ve ölede oldu pencernin camından gölgesini gördüm

ve amımı parmaklayıp duruodum onun inleme seseleri geliodu takrik olup boşladım sonra eteğimi giydim abim de kapının yanından ayrıldı

bn onu daha fazla azdırp daha ffazla tahrik edicektim yemğimizi yedik ve uyucaktık bn odama gidip

südyen ve kilola yattım yarım satt sonra odanın kapısı açıldı

we abim geldi bn uyo numarısı yaptım göğüslerimi yalıodu çok tahrik olmuştum ve bacaklarımı kaldırıp tam bacak aramı açtım ve yatağa çıkıp amımı kaplı halde yalama başladı bn hemn orgasm oldum

oda olmuştu bacağım ıslandı oradan anladım sonnra gözümü çara gibi yaptım ki insin ve götümü yalasın die ölede yaptı ve kilodumu çıkarıp götümü dillediçok tahrik olmuştum ve amımı ona doru döndüm açık haldde daha ii yalıodu ve parmaının tamamını soktu ve bni ice azdırdı

amımın sulandını fark etti için seni sikicem küçük orspu erkein olucam dedi ve sikini çıkardı sürtmeye başladı

ve 1-2 cm soktu bn gitmesini ve daha sonra devam etmemizi istiodum ve gözlerimi açar gib yaptım hemn toplandı ve odadan çıktı

artık iice azdını fark ettim babamlar erkenden çıkmıştı bn uynadım ve abmin odasına gittim tam tahmin ettiğim gibi bnm kilodumu alıp koklayarak 31 çekşodu bn kapıyı açtım ve içeri girdim abi kilodumu napıosun derdin ne senin dedim

o utandı ve en sonnnda seni sikmek isityorum merve yeter artık dedi bn ozaman ne bekliosun dedim ve kilodumu çıkardım hemn amıma yumuldu ve hemne orgasm oldum ylaarken dünde bni siktin erkeim diordum

onun en büyük zafı am yalamktı bnmde yarrak yalamk sonra sıra bnde abicim dedim ve onunkini hemn azıma aldım resmen somurou-rdum ve hemn boşaldı kalkıp dün yarım kalan işi biterlim dedim ve amıma parmamı soktum

açtım ve sikini hemn amıma daldırdı cok die oturdu ve hemn patladı kızlığım kanlarımı diliyle yaladı bn çok azdımm o boşalıcam dedi bn amıma boşla dedimm ve patladı sonra domaltıp gtümü kırem sürdü ve oraya bi hamlede grdii gitgeler yaparak boşladı işimiz bittinde 2mizde rahatlmaşıktık bn ona sakın kız arkadşınla barışma burda seni bekleyen taze bi amıcık war dedim o olur ufak fahişem sen iste yeterki dedi ve yıkanmaya gittik inanınki ondan aldım zevki hiç kimseden alamadım bu olaydan sonra bn tam oropsu oldum artık rahattım herkese ii sikişler bidaki hikayemde

nasıl lezbiyen olup abimin kız arkadşıyla nasıl ilişki yaşdımızı aanlaatıcam

Leave a Reply

