Teyze Kızı Melis

31 May

merhaba ben cafer 18 yaşındayım 1,80 boyunda 70 kilolarında bir erkeğim.melis ise benden 6 ay büyük 1,70 boylarında 60 kilo civarında.hikayeyi en başından anlatayım…birgün melis banyo yapıyordu ve bende arkasından gidip delikten gözetledim.herşey o an başlamıştı o göt o am o kocaman göğüsler benim olmalıydı.birgün teyzemlere gitmiştim ve melisle aramızda sex muhabbeti açıldı milli oldunmu fln dedi bende hayır dedim bana bir kız ayarlarmısn diye sordum oda benim arkadaşlarımdan ayarlarım dedi.bende senin gibi balık etli olsun dedim.bunu söyledikten 10 dk sonra seni banyoda gözetledim çok güzel amın var göğüslerin süper dedim.İlerleyen günlerde götünü ellemeye başladım neredeyse hergün elliyordum ama birtürlü sikmeye ikna edememiştim benim küçük namuslu orospum.
daha sonra bana işi düştü ve bana göğüslerini açıp gösterirsen yaparım dedim ve kabul etti.1 günde tam 3 kez göğüslerini açtırdım ve onun haberi olmadan bilgisayar kamerasından görüntülerini çektim.artık dayanamıyordum birgün bir bahane ile onun evine gittim teyzem güne gitti ve fırsat bu fırsat dedim melis ben banyoya gidiyoorum dedi bende sanki hiçbirşey yokmuş gibi tmm dedim banyo deliğinden onu gözetledim vücudu harikaydı banyodan çıktı odasına gitti üzerinde bornoz vardı yine delikten gözetliyordum tam bornozu çıkardığı anda içeri girdim ve melisi zorla yüzüstü yatağa yatırdım bacaklarını açtım bakire olduğunu biliyordum ve bir kerede o daracık götüne yarağımı soktum çok bağırdı ancak bir süre sonra zevk almaya başladı teyzem eve telefon açtı telefona ben çıktım teyzem evde ekmek varmı diye sordu bende yok dedim ve son kez melisin yanına gittim yarağımı yalattım ve yüzüne boşaldım sonra o tekrar bonyoya girdi.teyzem geldi ve melis nerde dedi bende banyoda dedim ve teyzemle salona gittik.artık her görüşmemizde sikişmesek bile öpüşüyooruz yarağı azına veriyorum ev boş değil malum teyzem.ama ev her boşaldığında sikişiyoruz amına hala girmedim çünkü bakireliğini bozmak istemiyorum

Leave a Reply

