Teyzemi domalttım

7 Jun

Selam ben selim. Bundan 3 yıl önce olan bir olayı anlatıcam. O zaman 19 yaşındaydım. Teyzem leyla ise 24 yaşındaydı ve çok güzel bir bayandı. Gerçi hala öyle güzel. Evli ve bir çocuğu var. Çocuğu 3 yaşında. Bir gün onların

evine gitim. (Bu arada teyzem yani leyla 1. 70 Boyunda siyah saçlı yeşil gözlü ve 98 62 95 lik mükemmel

bir hatun. ) Kapıyı teyzem açtı. Şok oldum üzerinde süper mini etek ve göğüslerini kapatmayan beyaz bir badi vardı. Bana

hoşgeldin dedi ve ben içeri girdim. Koltuğa oturdum birşey içermisin dedi. Bende evet bir bira içerim dedim. Tamam ben getireyim .

dedi. Mutfaga gitti. Benim aklım bacaklarına ve göğüslerindeydi. Hala mutfaga giderken arkasından bacaklarına bakıyordum. Biraları getirip birini bana verdi ve

karşıma geçip oturdu. Oturdu ama kulodu ortaya çıktı. Ben sürekli küladuna bakıyordum. Bu arada çocuk ağladı çocugu susturmak için yanına gitti (çocuk yanımızdaydı). Cocuğu kucağına almak için eğildi ve tangası ortaya çıktı. Ben o an çıldırdım. Çocuğu kucağına alıp susturmaya çalıştı, bunu emzirmem lazım dedi ve sen yabancı değilsin deyip o kocaman memesini çıkartıp çocuğu emzirmeye başladı. Çocuk birsüre sonra sustu. Çocuğu yerine koyup yanıma geldi ve biraları içmeye devam ettik. Ben hep göğüslerine ve bacaklarına bakıyordum. 1-2 Bira içtik

ve konuştuk. Artık azmıştım. Kesin teyzemi sikmeliydim. (Zaten kocası ile arası bozuktu. ) Öpmeye devam ettim…Bu arada çocuk tekrar ağladı teyzem ayağa kalktı. Bende arkasından kalktım. Bu çocuğu almak için egildi ve ben hemen arkasından sarılıp öpmeye başladım. Teyzem ne

yapıyorsun dedi. Ben öpmeye devam ettim ve bacaklarını okşamaya başladım. Oda istiyordu. Tamam bende istiyorum ama çocuğu susturalım dedi. Ikimizde soyunduk teyzemi sırt üstü yatırıp çocuğunu üstüne verdim. O çocuğu emziriyordu. Birden amına girdim ve o çığlık attı. Ben pompalıyordum

biryandanda götünü okşuyordum. Oda çocuğu emziriyordu. Ben biraz sonra boşaldım. O ayaga kalkıp çocuğu yatırdı. Benim 19cm lik aleti ağzına

alıp sakso çekmeye başladı ve biraz sonra boşaldım. Döllerin hepsini yuttu. Ben dudaklarını ve göğüslerini öpüp sıkmaya başladım. Ona seni

götten sikicem dedim. Hayır olmaz hiç yapmadım dedi. Bende ona her şetin bir ilki vardır dedim. Hemem götünü kremledim ve ittirmeye başladım. götü çok dardı ve girmiyordu. Ben zorluyordum teyzem ise inliyordu. Birden içine girdim teyzem bağırdı ve ben pompalamya

başladım ve içine boşaldım. Biraz dinlenip üstümü giydim ve gittim. Hala teyzemle sikişiyoruz…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: