sevgilim ve ben

9 Jun

merhaba.ben 19 yaşında bakire bir genç kızım.anlatacağım olayı 18 yaşında ve gerçekten yaşadım.geçen sene benim deniz adında bir erkek arkadaşım vardı yani sevgilim.ben bi kere okuldan bi kızla kavga etmiştim.kız benim bacağıma bi tekme atmıştı canım çok yandı.sevgilim deniz bacağımı okşuyordu acısını geçirmek için.bacağımı okşarken bana baktı ve yukarı çıkıyımmı dedi.ben güldüm hayır dedim oda evet dedi ben hayır o evet ben hayır o evet.neyse bikaç gün sonra biz parkta geziyoduk bana bişey söylemek istediğini ve çekindiğini söyledi.ben ona söylemesi için ısrar ettim.oda bizim eve gidelim orda söyliyeceğim dedi bende tamam dedim.deniz gilin evine gittik.bana bakarak şöyle dedi” hani ben sana yukarı çıkıyımmı diyordum ya, gerçekten çıkmak istiyorum” dedi.bende saçmalama istersen dedim.oda gülmeye başladı.ben çok sinirlendim ve bitane tokat attım.sonra bana gel film izliyelim dedi.film bi sex filmiymiş.ben ıslanmıştım kendimi zaptedemiyordum.yan tarafımdaki yastığı aldım ve amımın arasına sıkıştırdım.deniz bana bakarak bu iş yastıkla olmaz dedi.beni kucağıma alıp eteğimi kaldırdı.kilodumu çıkardı ve yarrağını göt deliğime soktu ve bir yandanda amımı okşuyordu.yavaş yavaş posta atıyordu götüme.ben iyice azmıştım.kafamı geriye çevirdim ve denizle deli gibi seviştik neredeyse dudaklarımız parçalanacaktı.sonra benim amımı yalamaya başladı.dilini amımın deliğine soktu.bu çok zevkliydi.sonra amımı yavaşça ısırdı.sonra yarrağını soktu soktu çıkardı.memelerimi okşamaya başladı.bana bakarak gülümsedi.sonra beraber banyoya girdik.banyoda ıslak ıslak öpüşmeye başladık o benim memelerimi deli gibi sıkıyordu canım çok yanıyordu.sonra orta parmağını diliyle ıslattı ve amıma soktu.parmağını amımdan çıkartıp tekrar yaladı.daha sonra beni duvara dayayarak götümden tekrara sikti.bana bakarak hep ben seni yaladım birazda sen benim yarrağımı yala dedi.ben tiksindiğim için hyr dedim.sonra o bana çok kızdı.yanında duran şampuan şişesini çıkardı amıma soktu.canım çok acıyordu.yarrağını yalamam için beni tehdit etti.ben tekrar istemediğimi söyleyince kolunu götüme soktu…sonra kapı çaldı.gelen kapıcıydı.ben üzerimi giydim ve gitmem gerektiğini söyledim.kapıdan çıkarkan hoşçakal diyerek denizi yanağından öptüm.oda benim kafamı çevirerek dudağımdan öptü.kapının önünde deli gibi öpüştük.bir yandan sevişiyor bir yandanda o benim eteğimin altından amımı elliyordu.sonra ben eve gittim.gece saat 12 gibi bana denizden mesaj geldi.bu zevki herzaman yaşamak isterim dedi.artık her hafta sikişiyoruz

Leave a Reply

