bacımın kapkara götü

11 Jun

arkadaşlar ben elazığdan bi arkadaş bir gün eve gec gittim her kes yatıyordu 18 yaşındaki kız kardeşim hariç kız sen niye yatmadın dedin oda uyku tutmadı dedi abe ben oda gectim sonra o da ayrı bi odaya gecti neden o odaya gecti diye şüphe belirdi delikten baktım ki ne göreyim bizim ufaklık ammını okşuyor gecenin bi vakti izledim sikim daş gibi ollmuş ama ne yapam içeri girip bacxım seni sikem diyemezdim babama smölese beni öldürürü bi kaç ay sonra ailem bi yer gitti o da evde diğer kız kardeşimle kaldı gece yine gec gittim bu sefr yine uyumamıştı ve aynı odaya gecti bu sefer yine izledim kız boşalamıyordu tam on dk ammını ovalıyordu götüne hasydım zaten iki kalça arsı çok genişti aklıma bunu sikmenin fikri geldi yatağa kilotla girdim sikimi kilodun yanından dışaaaaaarı çıkardım bilerek çünkü her gece gelir odaları kontrol edrdi biler öyle yaaptım yatmış numarsı yağıyordum ve kapı acıldı uyumuş numarsı yapıyordum kız kaardeşim gördüğü yarrak karşısında şok olmuşki lamba açık on dk izledi sonra uyanırım korkusuyla lambaayı söndürdü ve yaımaa yaklaaştı kinefesi derin geliyordu bi baktın ufaklık yaş olmaya başladı yalıyordu aam yavaş bi şeklde benimki sertleşti plan tutuyordu tam yarım saat yaladı o şekil artık dayanamadın kalkın ne yapıyon sen manyak mısın abinin yarrağınımı yalıyon dedim abi kızma tamam abi köpğeğin olama dedi seni vuracam ababaya anlatavcam dedim abi her şey yaparım ne olur söle dedi yaparmısın dedim götün dön dedin o da abi senin yarrağın çok büyük ne olur yapma dedim ben anlaam kara değliğini sikecem yağ sür gel dedim yağı sürdü geldi korkuyordu am daha ilk defa yarrak yiteck benalıp yaatağa attım deliğini parmakladımbi yandanda am mını yalıyordum yapma abi ne olursun insan bacısını siker mi dedi ben de senin gibi güzel götü varsa sikerde yalatırda dedim kız zenginler bu yaşta bi kız için milyar veriyor dedim ama ben bedava sikecem dedim yarağı dedliğine sokmaya başladım bağırdı kız susu kız kardeşimiz kalkarsa seni öldürürüm dedim oda ağzını sıktı ama yarağın kafası içine dalınca bir bağırdı ki of dedliği kökledim çıkar ne ne olursun çıkar dedi ağlıyordu ama kım takar simsiyah göt bem beyaz yaark için de oynatıkça ağladı ve bayıldı bayılınca siktim tam sabaha kaadar götünü siktim uyandı ve deliğine el sürdü abi ne yaptın deliğm leğen gibi olmuş kız tam dört saattir sikim gel bak açımaz dedim üstüne otur herbiden abi açımıyor artık ne bakam heel hopluyor sonra her yerini yaklladım öyle yalamaki vbene abi vbas diyordu abin sana hergün basar dedim yetrki
ver

Leave a Reply

