Kocamla kurduğumuz fantazileri denedik… Aaahhh kocacığım…

14 Jun

Merhaba Sexhikayem okurları… Adım Canan. Anlatacağım hikaye değil uydurma değil, kocamla yaşadığımız bir fantazi. Evli kadınlar kesin okusun çünkü onlara tavsiyem olacak bir kadın olarak. Neyse geçelim konuya 25 yaşındayım. Eşimde 28. 3yıllık evliyiz ve kocamla sex hayatımız çok iyidir. Herkes bilirki evlilikte bir zaman sonra değişik şeyler yapmak isterler çiftler. Örneğin değişik ortamlarda,uygunsuz yerlerde, asansörde, denizde sex yapma gibi ve grup yapma eş değiştirme gibi değişik fantezilere başvururlar hep kocamla okurduk bu değişikliklerin sex hayatını canlandırdığını. Gerçektende öyleymiş. Biz eşimle aşırı kıskanç birbirine sadık çiftiz. Kocamla fanteziler kurardık Çoğunuda yaptık. Denizde asansörde barda sex yapma gibi.ama iki fikir aklımızdaydı bide biri grup sex eş değiştirmeli diğeride aramıza bayan almak. Eş değiştirmeye karşıyız kocamla o yüzden kesinlikle olmaz dedik.ama bayanı düşündük. Kıskanç oldugum için kocamı başka kadına veremem dedim ilkbaşta şuana kadar bunu okuyan kadınlarda aynı benim gibi düşünüyorlardır eminim.benim bir kadın olduğumu anlıcaklarına eminim. Ve iyi dinleyin hemcinslerim. Kocama olmaz dedim kadın için oda ozaman sadece siz kadın kadın kadına yapın dedi.hiç aklıma böyle bişey gelmemişti.hiçte merak etmiyordum.hatta kocam beni sikerken ben kadınla sewişecekmişim.yani 2cinsten aynı anda zevk alacaktım.kulağıma hoş geldi. Ve gerçektende inanılmaz bişey bu…

Leave a Reply

