akının ödevi

15 Jun

adım pelin 19 yaşındayım sarışın düz saçlı 174 boyundayım derslerim gibi bedenimde zayıftı kalçalarım büyüktü fakat göğüslerim ufaktı anlatacağım olay geçen sene başımdan geçti yoğun öss hazırlıklarına devam ediyordum çıktığım kimse yoktu fakat okulda tüm çocukların gözü benim üzerimdeydi yoğun stresten dolayı sigaraya başlamıştım ailemden gizli okul tuvaletinde ve dışarda sigara içiyordum. evim okula uzak olduğu için servis ile gidiyordum okulun en haylaz çocukları bizim servisteydi ne zaman servise binsem sürekli yanıma oturuyorlardı uzun boylu olmama rağmen eteğimi kısaltıyordum her ne kadar da bacaklarım uzun ince olsada kalaçalarımın belirgin hale getirmek ve okulda dikkat çekmek hoşuma gidiyordu. okulun en kuytu yerlerinde sigara içiyoruk okulun en serseri çocuğu akınla derslerden konuşıyorken sınav haftası geldiğini ve geçmemiz gerektiğini bunun için kopya çekmeye mecbur olduğumuzu ve kopya hazırlamaya karar verdik akınla birlikte daha doğrusu kendisi beni ikna etmişti kopya çekmemiz konusunda. tenefüslerde okulun en ucunda ağaçın gölgesinde bi taşa otururken her zaman ki gibi akın kopya yazmaya başlayalım diğer tenefüs dedi ve sözlü notu yerine geçecek olan bilgisayar ödevini de yapalım dedi sınav 2 gün kalmıştı her tenefüs kopya yazıyorduk sınavda 100 alacak kdar kopya hazırlamştık sınav gününe yalnızca bir gün kalmıştı sözlü notu yerine geçecek ödevimi kardeşim yanlışlıkla bilgisayardan sildiğini farkdince şok olmuştum ve artık dersi geçmem imkansızdı hemen akını aradım ve durumu anlattım senden ödevi alabilirmiyim dedim yoksa yetiştiremem dedim akın evde yalnız olduğunu biraz ateşi olduğunu dışarı çıkamayacağını söyledi bende mecburen ben geleyip senden alayım dedim ödevleri olur dedi hemene taksiye bindim akının önceden tarif etmiş olduğu eve vardım kapıyı açtığında üstünde eşofmanı vardı beni içeri buyur etti bende fazla kalamayacağımı hemen ödevi yazıp gideceğimi söyledim akınsa bana sakin olmam ve içeri girmemi söyledi bende içeri girdim akın ödevin ilk sayfalarını getirdi hemen yazmaya başladım akınsa bana sakin olmamı söyleyip yanıma oturdu ben ödevi yazarken akın yavaş yavaş elini bacaklarımın üzerine koydu o an ne yapacağımı şaşırdım ve ödev bitirene kadar sesimi çıkrtmamaya karar verdim akınsa ellerini okul eteğimin altına doğru bacaklarımı sıkmaya başlamıştı bile akına yapmamasını söyledim oda peki ozmn dedi ve ödevleri önümden aldı bense tamam ver ödevleri diye yalvarmak zorunda kaldım akın ses çıkartmamamı ödevi istiyorsam ne derse yapmamı söylüyordu mecburen tmm dedim ve ödevi aldım akına güvenmemem gerektiğini biliyodum serseri bir çocuktu her fırsatta orama burama dokunmaya çalıştığını farkediyordum fakat bu sefer ki farklıydı ve mecburen susuyordum akın sen ödevi sessizce yaz bana karışma dedi ve ellerini eteğimin altına tekrar soktu bacaklarımı okşuyor sıkıyordu bende hiç tepki vermeden ödevleri biran önce yazıp gitmeyi düşünüyordum hızlı hızlı ödevleri yazmaya başladım akın daha ileri giderek eteğim sıyırarak bacaklarıma öpücükler kondrmaya başlamıştı elleri vücüdumda geziniyor ufak göğüslerimi yer yer okşuyordu akın sandalyeden ayağa kalkmamı söyledi ve kendisinin oturduğu sandalyeye kucağıan doğru çekti beni ve burdan ödevi yaz dedi akının kucağında otururken masadaki ödevleri yazıyordum artık akın belime sarılyor enseme öpücükler koyuyordu akın kulağıma eğildi ve ne derse yapmam gerektiğini söyledi ben cevap vermedim bana cevap ver diye azarladı bende kafamı salladım tamam dedim mecburen bense o sırada ilk 2 sayfayı yazmıştım ödevin geri kalanları nerede diye sordum ödevin kucağından inemek istedim ve bana insersen ödevleri unutmamı söyledi peki ozmn getir onları da yazayım dedim tamam dedi diğer 2 sayfayı getirdi ve sandayesine oturdu ve benimse yerim artık belliydi bende uzatmadan kucağına deminki gibi oturdum kulağıma tekrar eğilerek kalçalarımı sağa sola oynatmamı söyledi isteksizde olsam dedğini hafifçe yaptım akın sinirlendi ve beni uğraştırma diye bağırdı korkmuştum dedği gibi kalçalarımı sağa ve sola oynatmaya başladım akın eşofmanının altındaki şeyi sertlemiş olmalıydı ki kalçalarımın arasına sert bir şey temas ediyordu ben sağa sola doğru hareket ettikçe sertlik dahada büyüdü ve altımada bana batar şekile baskı yapıyordu şimdi ise akın hafif hafif zıpla diye fısıldadı kulağıma altımdaki sertlik gittikçe büyümüş canımı acıtır hale gelmişti hafifçe üzerinde zıplıyordum fakat bu şekilde ödevi yazamadığımı söyledim tamam dedi sen yaz öevi dedi ve ayağa kalktı ve ben tekrar sandalyeme geçtim oda içeri gitti 2 dakika sonra geldi bana ayağa kalkmamı söyldi bende ne olduğunu sordum ayağa kalktım ellerini eteğime attı ve eteğimi çözmeye başladı eteğimi hemencecik aşağıya indirmiş kilodum ile kalmıştım karşısında şimdi masaya eğilerek ödevi yazabileceğimi söyledi anlamıştım elinde getirdiğikremi bana sürerek ilişkiye girecekti. hyr olmaz desemde engel olamadım eline döktğü krem yağını kalçalarıma sürüyordu arada bacaklaımı öpüyordu arkamda o sertliği yeniden hissediyordum kilodumu aşağıya sıyırdı ve sert şeyini tekrar kalçalarıma sürtmeye başlamıştı bense masaya eğilmiş yazıyı hızlıca yazıyordum akın eşofmanını indirmiş olmalıydı ki o sert şeyin sıcaklığını hissetmeye başlamıştım kremle yumuşttığı kalçalarımın arasına gidip gelmeye başlamıştı arka deliğimde sert bi baskı vardı ve giderek artıyordu artık kontrolden çıkmıştı akın içime gireceğini anlamıştım ve sesizce olacakları bekledim akın içime hafifçe girmiş hafif bi tempo yakalayıp ileri geri gitmeye başlamıştı kalçalarmda ki sızı şiddetini arttımış kendimi tuhaf hisetmye başlıyordum bi süre böye devam etti ve tekrar sandaleyeye oturdu beni de tekrar kendine çekip şeyini popma sapladı hafif hafif kendim zıplıyordum artık akın sıkıca sarıldı bir müddet sonra içimde durakladı ve içime boşaldı kalçalaımın kenarlarından spermi akıyordu ve ona rağmen yine harekete geçti ve bir müddet daha zıplamamı söyledi ve içimden çıktı hemen üstümü sildim ödevlerimi bitirmek için zman kzanmıştım ve hemen yazıyordum çoğu bitmişti akın masaya oturdu ve kendisine bakmamı söyledi baktığımda masanın üzerine oturmuş ayakları sandalyede bana doğru bakıp eşofmanını sıyırmış bir şekilde şeyini ovalıyordu ne diyeceğini artık tahmin edebiliyordum saçımı çekterek önüne çekti beni be şeyi karşımda duruyordu bana ağzımı açmamı söyledi ve yalamamı sonra seni beni rahat bıraacağını söyledi bende hayır yapamam dedim fakat elleriyle yanaklarıma baskı yaptı ve saçlarımdan tutarak ağzımın kenarına getirdi şeyini nefes almak için ağzımı açtığımda sert ve büyümüş olan şeyini dudaklarımın arasından içeri soktu ve kafama bastırdı bana yalarkenhafif ısırmam gerektiğini söyled ve dedğini yaptım bu onu daha da ateşlemişti ve daha hızlı ağzıma gelip gidiyordu bir müddet dedikelrini bu şekilde yaptıktan sonra kafamı ellriyle çekti ve çenemden yüzüme kadar uzanan şeyini yüzüme tuttu ve yüzümü kaplayan şeyi artık yüzüme vuruyordu dört beş kez yüzüme şeyini sertçe vurdu tekrar ağzıma soktu bir kaç kez daha aynı şekilde hareet ettikten sonra ağzımdan çıkartarak yüzüme anlım doğru sıcak sıvısını boşalttı anlımdan süzülen ıvısı gözlerime ve yanaklarıma doğru süzülüyordu tekrar ağzıma soktu şeyini ve devam etti sonunda inmişti şeyi ve bitti sonunda diye sevindim sonra vücüdümü öptü bi kaç kez giyinmememi çıplak halde yazıma devam etmemi ve yüzümdeki spermlerini silmememi istedi yüzümde veki spermler
le ödevimi yazacağımı söyleyince dediki şimdi ödevlerinin hepsini yazabilirsin ve bende hızlıca ödevlirimi yazdım ve arkama bakmadan oradan ayrılmak için dakikaları sayıyordum artık ödevleri yazmıştım sonunda bitmişti tuvalete gittim yüzümü yıkadım giyinecekken akın banyoya girdi gitmeden senden bir şey daha istiyorum dedi ve banyodaki sabunu almamı söyledi değini yapınca artık gidecektim ve sabunu altım akın eşofmanını indirdi ve inik şeyini sabunla kaldırmamı ve boşaltmamı istedi nasıl olacağını bilmediğimi söyledim ve oda çok kolay olduğunu sadece dediklerini yapmamı istedi elime sabunu aldım ve hafif sıyla ıslattım akının inik şeyine sürdüm ve ileri geri şeklinde oynatmya başladım şeyi giderek büyürkende sertleşiyordu sonunda yine o kocaman sert şey olmuştu bana hızlı olmamı söylediğinde artık gitmek için hızlı bir şekilde dedğini yaptım boşalacağını söylediğinde eğilip yzümü getir yeniden dedi daha yeni yıkamıştım yüzümü ve dediği gibi yaptım çömeldim ve yüzüme doğru şeyini ilri geri yapıyordum ve tekrar yüzüm spermle kaplanmaya başlamıştı yüzümden akan spermler yere damlıyordu yavaş yavaş akın artık rahatlamıştı sonunda bende hemen yüzümü yeniden yıkayıp temizledim ve giyindim hiç arkama bakmadan oradan ayrıldım artık dersi geçmem için ödevim hazırdı.

Leave a Reply

