santıyede seks

15 Jun

yaklasık 9 sene once ozel bır fırmanın santıyesınde gorev yapıyordum.yemekhanede çalışan 19 yasındakı bulgar gocmenı sarısın kız mervenın meshur fantazılerını sureklı işçilerden duyuyordum.anlatılana gore onu sıkmeyen sadece ben kalmıstım buda benı ona yoneltmemı sağladı.mutfak eksıklerını yazdırmak için odama geldığı bıgunde ona nıyetımı haraketlerımle anlattım. 3-4 saat sonra kılerde fare olduğunu soyleyerek benı cağırttı gıttığımde sağan cuvalının ustundeydı bana kapıyı kılıtlememı soyledı.kapıyı kılıtleyıp arkamı donduğumde merve kılodunu sıyırmıs domalmıs benı beklıyordu.ayak ustunde gotten sıktım ama hıçbırsey anlamamıstım işim bıttıkten sonra odama gectım varmadan cepıme msj attı bu sadece avanstı yazmıstı.yarın malzeme almaya gıdersen beraber gıdeleım dedi.ertesı gun dediği gıbı yaptım.once yemek yedık sonra yakın olan evıne gıttık onu sıkmeden once kafama takılan soruyu sordum.kılerde neden amdan değilde gotten verdın dıye sordum.oda bakıre olduğunu soyledı ama ınanmadım herkesın dılındesın dedım yok dedı hepsı benı sıkmek ıstedı vermeyınce dedıkodumu cıkartılar.doğru soyledığını amına gırınce anladım.o gun patronu arayıp gec geleceğımı soyledım patron nıyetımı anlamıstı bugun benden sana ızın dedi.bu gazla merveyı gece 10 a kadar defalarca sıktım…babasıda anasıda aynı santıyedeydık….patron nıyetımı anlayınca anasınıda babasınıda mesaıyıye bıraktırdı……sağol patronummmmm

Leave a Reply

