2 Edebiyat ÖğRetmeni Ve 1 öğRenci

21 Jun

bir gün okul tamamen boşaldıktan sonra öğretmenler odasının kapısını açık gördüm ve içeri girdim. 2 bayan edebiyat hocası bir konu üzerinde tartışıyordu.yanlarına sokuldum.. ve
nasıl gidiyor? hocam diye sordum.İyi gidiyor sağol dediler. biraz meşgul gibiydiler. fırsattan istifade onları izliyormuş gibi yapıp aralarındayken kalçalarını ufak ufak elliyordum. biri zaten ir kalçalı ir gögüslü, biride çıtı pıto 90*60*90 vücut ölçülerine sahip sarışın bir afetti.her gece bu ikisini düşünür, fantaziler kurar ve mastürbasyon yapardım.en sonunda kalçalarına dokunuşlarımı farkettiler.ve birbirilerine bakıp gülüştüler.
bende bundan cesaret alıp dayanamadım ve koc götlünün eteğini bir hamlede indiriverdim aşağıya.oda elimi tuttu, bana engel olmaya çalıştığını ve kızdığını zannettmitimki …
dizlerinin üstüne çöküp pantolonumu indirdi kazık kadar olmuş aletimi çıkardı ve ağzına alıp yalama ya başladı.sarışında hiç bir şey yapmıyor diyorken .. arkadam eğilmiş götümü yalıyor ve öpüyordu . hocam bu nasıl fantazi dedi :d ben erkek poposuna bayılırım dedi .. alın hocam siszin olsun dedim :bu arada bizi koca götlü beni fena tahrik ediyordu. her seferinde ağzına biraz daha gömüyordum yarağı.. o çıkan gıg gıkkk sesler beni dahada çileden çıkarıyordu. artık dayanamıyordum, yarağı götüne gömmek istiyordum..masanın ütsüne domalttım.ve göt deliğine dayadım. başta olmaz desede.. bir kerecik hocam bir kerecik götten dedim..Çoktaann gömmüştüm bile.. ahhhh Çok acıyor çıkar diyordu, kıvranıyor ve kıçını sağa sola oynatıyordu. sarışında bunu kıçını tokatlıyordu.bende edebiyat hocasını felsefe yaparak sikiyordum:uzun süre yalanan yarak daha fazla dayanamadı ve göt deliğine hayvani bir şekilde patladım…
artık sarışına geldi sıra ama onu iskimeye kıyamıyordum .. bebek gibi suratı vardı.. sikim inmişti hemen harekete geçti ikizi birden dil darbeleriyle sikimi yalamaya başladılar . bir koca götlünü ağzına bir sarışının ağzına sokup çıkartıyor .. aldığım zevk ile ohhhh faişeler gelin babanıza diye haykırıyordum! 2 edebiyat hacası bana ağıt yakıyor , bende onlara gazel okuyordum adeta : ve sikim kalktı … sarışını ayakta sikmek istiyordum ayakta iken amına yerleştim .. kucakladım havada geçiriyordum.. oha harika bir şeydi bu ahlar ohlar birine karıştı derken .. boşalacağım ana dek çıkmadım amından ve o an geliğinde çıktım amından ve ikisinin yüzüne boşaldım yüzleri gözleri hep döl olmustu… benim mecalim kalmamıştı ama felakat rahatlamış bir faziyette , toparlanıp teşekkür edip ayrıldım oradan. dudaklarına
bir öpücük kondurmayı ihmal etmedim tabiki bana muhteşeim bir deneyim olmuştu.. herkese tavsiye ederim.

Leave a Reply

