favarotti

21 Jun

herkese selam favarotti yaşım 38 karımla 8 yıl önce evlendim ama çocumuz olmadı her neyse bir gün annesi geldi karıma göre çok alımlı ve harika götlü bir kadındı sürekli götüne bakarak sikimle oynardım ama 3 hafta öncesine kadar yazlığa gidicektik bizim kayınvalide gitmedi biz 3-4 gün kalıp gelicektik karımın morali bozuktu
tatile gittik bn 2.gün malatyaya geri döndüm kayınvalide evdeydi yıkanıodu gizlice izledim amcığıyla oynuodu 31 çekmekten yarrağım kıpkırmızı oldu 3 defa boşlamışım farkında deiğilim kayınvalide çıkıcağı zaman hemen odama gittim daha geldiğimi bilmiodu bnde uyku ilacı wardı o gene tuvalete gittiğinde kolaya ilaç attım içiceğini biliodum odamda 2-3 saat bekledim kolayı içti ve uyudu bn soyunup odaya girdim önce onu soydum sonra azına verdim baya iiyiydi karımdan daha sexydi çıkarttım kılsız amını yaladım muhteemdi yarrağım zonkluyodu yavaş yavaş amcığına soktum harkaydı çok sert giriodum saniyede boşladım
domalttım ve gçtünü parmağımla açtım çok dardı kremledim ve yavaş yavşa soktum çok dardı ama baya zevk alıodum en sonunda orayada şimşek gibi çaktım o geceyi muhteşem kapadım gittim yıkandım ama o zevki karımmda bile bulamamıştım sonra kayınvalideyi getip yıkadım ççarşafları değiştirdim saat 7-8 gibi karımdan haber geldi yarın gelicekmiş bi gece daha vaktim war ama yapmıcam anladı sanırım çünkü döllü çarşafları buldu

Leave a Reply

