Minik Kuzenim Melis

30 Jun

sizlere kuzenim melis en bahsedicem. 18 yaşında, liseye hazırlanan, çok hoş vücutlu güzel mi güzel çıtır mı çıtır bi kız.. ben ise 20 yaşındayım. melis bildiğim kadarıyla cinselliği yeni öğreniyor ve aile olarak da rahatlar. ben de her yaz onlara giderim ve bu düşünceler ilk defa geçen yaz kafamda belirmişti. Çok tahrik oluyordum, resimlerine bakıp sürekli 31 çekip tatmin ediyodum kendimi. ama elde etmekte çok zordu, bi ton engel vardı önümde.

neyse, bu yaz yine onlardaydım. günler akıyordu, bir gün onun ufak kardeşi, ben ve melis oyun oynuyor, şakalaşıyorduk. melisi kızdırıyodum, kafasına vuruyordum sonunda sinirlenip kucağıma atlayıp üstümde tepinmeye başladı bana vuruyordu. taş gibi olan sikimi, fırsattan istifade kalçalarının arasına yerleştirdim biraz git gel yaşadıktan sonra heralde o da durumun farkına vardı. yüzü garip bi hal aldı indi kucağımdan, ” bu seferlik affettim dedi ”

ertesi gün, bu olaydan cesaretlenmiş fırsat kolluyordum. herkes yatmıştı, biz ise sevgili kuzenimle tv izliyorduk. korku filmi vardı ve ürkütücü bi sahnesinde nerdeyse kucağıma atlıcaktı, iyice sokuldu içime. bende sarıp sarmaladım tabi, sikim kazık gibi olmuştu. o an hiç beklemediğim bi soruyla karşılaştım;

– dünde böyleydin
– nasıldım?
– pantolonun kalkmıştı, çok sertti..

ne diceğimi bilemedim o an, neyse durumu melis kurtardı ve dokunabilirmiyim dedi. İçimden işin bittiğini hissedebiliyordum. sikimi çıkardım ve eline verdim, önce korkakça dokundu sonra alışıp git gel yaptırmaya başladı. eliyle boşaltıcaktı beni, bense daracık amında boşalmak istiyodum. ona, tek olmaz bende seninkine dokunmak istiyorum dedim. birbirimizi soyarken, bu yaptığımız doğru bişey değil ama dimi dedi. bense, evet doğru değil ama ikimiz de zevk alıcaz dedim ve koltuğa yatırdım. islak dudaklarını emdim önce, vücudu süt gibiydi, körpe vücuduna ilk dokunan bendim. amından, götünden, ağzından heryerinden siktim. duşlarımızı aldıktan sonra, kimseye bahsetmemesi gerektiğini, beraberken bana kocacığım demesini söyledim. o da öyle yapıyor, artık karı-kocayız minik kuzenimle. İlk kocası ben oldum minik fahişemin ve ne zaman bir araya gelsek ilk fırsatta ona sahip oluyorum..

Leave a Reply

