trende basimdan gecen olay

30 Jun

ben ahmet size basimdan gecen olayi anlaticam ben marsilyaya askerligimi uzatmaya gitimde trende basimdan gecti
bu olay
ben ikinci klasta yani ekonomik klasta giderken yanima sarisin biri oturdu ama ne oturustu kilotu kompile
gozumun onundeydi
biraz sohbet ettikten sonra ismi mari oldugunu ogrendim tatil icin marsilyaya geliyormus ben ona niye tek
basina geldin diye sorunca erkek arkadasinin olup olmadigini sorunca
mari bana dediki ben yeni ayrildim ondan biraz aglar gibi oldu bende ellimi kolunun ustune koydum oksadim
aglama dedim
ama dinlemedi agladi ben ona aglama dedikce agladi ve laflar bir bir agzindan dokuluyordu erkek arkadasini
seviyormus ama
erkek arkadasi ona ihanet ettmis onun aldatmis mari diyorki ben ondan ayrilmak istemiyorum
bende ona dedimki sende aldat olsun bitsin dedim oda gozumun icine bakti ilken hayir olmaz ben bunu ona
yapmam
ama bende dedimki bak o sana yapmis sende ona yapabilirsin esit olursunuz nasil yapicam dedi peki
bende ona dedimki eger sen kararliysan ben sana yardimci olurum dedi tamam yapicam onu aldaticam ama kiminle
bende dedim mari benden daha iyi birini bulamazsin
bence bana bakti gercekten baska care olmadigini gordu peki dedi ama banan sunuda soyledi dediki ben zevk
icin yapmiyorum bunu sadece intikam icin yapiyorum
bende icimden diyordum tabi canim 20 cm yaragi yiyincede bakalim boyle konusabiliyormusun
dedi bana ahmet nerde yapicaz peki bende dedimki istersen otele gidelim yok olmaz dedi bende nereye gidelim
dedim
dediki bizim yazliga gidelim
benimde canima minet peki dedim tabi trende bos durmuyorumher tarafini elliyorum bi a raa mari dedim bacagini
benim bacagin ustune koy dedim
koydu boylece sikim marin gotune tam hiza oturdu zaten inmemize 10 dakika kalmisti ondakika boyunca
hertarafini eledikten sonra
indik inerken bi opucuk kondurdum dudagina ahmet dedi ben sana soyledim zevk icin yapmiyorum ltf
dudaktan opusmeyelim
tamam dedim sen nasil istersen ben biliyorum sikimi yedikten sonra mari her tarraftan sikilmek
istiyecek bende isin oluruna biraktim
neyse indik mari bi taksi tutu hemen yazliga dogru ilerliyoruz
yazliga geldigimizede hemen ben onu yataga atma derdindeyim mari ise deniz derdinde
bana dediki amhet hemen ustunu degistir denize girelim dedi bende mari benim yanimda esyam yoki ben
sadece buraya bi is icin geldim dedigimde
dediki oylese cikalim biseyler alalim sana bu gun bana cook yardimci oldun dedi yok mok dediysemde
kendimi carsida buldum bi suru esya aldik geri yazliga donduk denize gidiyorduk
ama mari bi bikini giymis agzim acik kaldi bunu goren mari gulumsedi hadi ahmet gel denize girelim
dedi bende yanina gitim denize girdik denizede hertarafiylme oynadim bi ara
sikim cikartim marinin arkasina gectim bikinisini biraz indirdim bunu goren mari sesizce olucaklari
bekliyor bende sikimi yavasca gotunun ustunde gezdirince bi ara mari yiyecegi yaragi elline aldi
ve sok oldu ahmet bu yarak cook buyuk benim erkek arkadasimin yaragi bunun yarisi kadar degil dedi
bende ona dedimki birazdan o yarak intikam iciun sana girecek bunu duyunca biraz sikti ve gulumsedi
neys e yazliga donduk mari bana dediki istersen hemen yapalim istersende aksam yapalim bende ona dedimki
mari sen bunu yedikten sonra yemekten kesilicek bunu yemek istiyeceksin
mari bana bakti ve gulumseyerek hadi bakalim gorelim onun marifetlerini dedi
benden benim sanli 20 cm yaragi cikartim ve marinin elline verdim ve yalamasini soyledim
agzina aldi benimki buyuyordu agzindan o her dil atisinda biraz daha buyuyordu benimkive bende bi
taraftan mememlerini oksuyorum ellimi bacak arasina uzatiyom neyse yala fasli biti marinin, sira bendeydi
bende yalamaliydimki zevketen kurdusun bende ellimi iki bacaginin omuzum ama a marinin yeni tras ettigi
amcini yalamaya koyuldum mari zevten kuduruyordu artik sikmem iciin yalvariyor hadi askim hadi bitanem
hadi sikicim
beni rahatlat beni zevk bulutlarin ustune cikar diyordu bende onu daha fazla kirmadim ve dedigini yaptim
onu bulutlari ustune cikardim onu kopek pozisiyonuna getirip sikimi yavas yavas amin dudaklarina dogru goturdum
mari gozlerini kapatmis hafif sikimin nasil amina girecek diye bekliyor bende onu daha fazla bekletmedim ve
sikimi amin dudaklarina getirdim hafif icine girip cikiyorudum
ama anladimki sikim kolayu girmeyecek bunu mariye beli etmeme calistim
sikimi ellime aldim ve amin ustune koydum ve yuklenmeye basladim olmuyordu
ama ben vaz gecmedim birden yukledin amindan cart diye bi ses geldi sanirim ami ikinci sefer yirtiliyor
mari ciglik ati
ben yavasladim yavas yavas pompalamaya basladim mari o acisi dinmi yerine zevke birakmis
bende bos bos durmuyordum sikim yavas yavas pompaladikca bende memele”rini okusuyordum mari artik cildirmis
gibi inliyordu bende sikimi kokuna kadar amina sokuyordum her sokusumda
beni tahrik ediyordu ben daha fazla dayanamadim ve marinin icine bosamldim ama
mari kac sefer bosalmis bilmiyorymmari bana iltifatlar ediyor ben ona dedim simdi sen intikam icinmi
sikistin benimle yoksa zevk icinmi dedim
baktim geldi dudagimla yapisti sen bundan sonra benim erkegimsin sikicimsin kocamsin herseyimsin
herseyim sana feda olsun
baktim bu isin sonunda karli cikicak olan ben olucaml bende kabul ettim
ve artik her gece istedigim gibi sikisiyorum onun evinde bende oraya tasindim simdimariyi ayarladim

Leave a Reply

