çıtır üniversiteli

2 Jul

selam dostlar adımı belirtmem doğru olmayacak.anlatacağım olay yaklaşık iki yıl önce haziran ayında başımdan geçti. ben adanada birkaç özel dershanenin avukatlığı yapan 30 yaşında kumral yakışıklı bekar bir avukatım.
ofisimde bir meslektaşımla tavla oynarken kapı çaldı içeri 20 li yaşlarda adının daya sonra havva olduğunu öğrendiğim bir afet girdi.bir kaç dershanenin avukatlığını yaptığım için gelenler ile genellikle sekreterim ilgilenir.arkadaşıma telefon geldi acil çıkmak zorunda olduğunu söyledi, bu sırada sekreterimle gelen kişi arasında ses tonundan tartışma olduğu anlaşılan konuşmalar başlamıştı.arkadaşımı yolculadıktan sonra sekreterim içeri gelerek borçlunun benimle görüşmek istediğini söyledi ve odama aldı.
Öğlen saatleri olduğu için sekreterim yemek yemeğe çıkmak için izin alıp gitti.tavlayı açık görünce ben de iddialıyım severim dedi.Üniversitede öğrenci olduğunu, ailesinin yaşadığı ekonomik kriz nedeniyle sürücü kurs ücretlerini yatıramadığını vb şeyleri anlattı.yıllardır arkadaşımmış gibi davranarak açık olan tavlanın karşı tarafına geçerek “başlıyor muyuz “dedi.ben de tavlada iddialı olduğum için “boş oynamam “dedim, ve iddiayı kendisinin belirlemesini istedi.
bunun üzerine “ben kazanırsam dershaneye olan borcumu silersin “ dedi.hemen araya girerek “ben kazanırsam? diye sordum .cevabı netti “ tebessümle ne istersen” dedi.sekreter yemeye çıktığı için ikimizde rahattık. havvanın üzerince diz üzerinde adana sıcağına uygun incelikte beyaz desenli bir elbise, üzerinde askılı bir badi vardı.
tavla maçına başladık zar atmak için sehpaya eğildiğinde dolgun göğüsleri ile bana firikik vermeye başladı.dikkatim dağılmasın diye oyunu çabuk bitirdim.3 dans bir mars yapıp 5-0 kazandım.küçük dağları yaratmışçasına kendime olan güvenim artarak “ kazandım” dedim.sekreterin ofise gelme ihtimali dolayısıyla odamın kapısını kapayarak kilitledim ve koltuğuma oturdum.
“ne istiyorsun” dedi.
“gözlerimle organımı işaret ettim” tereddütsüz yanıma gelerek narin elleri ile kemerimi ve fermuarımı açıp, boxerimin düğmesini çözüp çok tan sertleşen aletimi okşamaya başladı.dudakları ile tmas ettirmeye başlayınca bir elimle askılı badinin içinden göğüs uçarını uyarıyorken diğer elimle iç çamaşırının üzerinden şeftalisini okşuyordum.benim temaslarımla tahrik olan havva organımın tamamını ağzına sığdırmaya çalışıyorduabartmayım 17 cm ve kaçınılmaz son olan müthiş şekilde sarsılarak ağzına boşaldım.tamamını yutunca ben daha çok uyarıldım.
her orgazm sonu yaktığım sigaradan vazgeçerek, havvayı çalışma masamın üzerine oturttum.eteğini beline doğru sıyırdıktan sonra tanga olduğunu öğrendiğim sırılsıklam olan iç çamaşırını önce kalçasından sonra bacaklarından kurtardım.dilim ve dukalarımla tüysüz şeftalisini öpüp, koklayıp yalamaya başladım.ben yaladıkça saçımı çekiştirip başımı amcığına bastırıyordu.kıvama geldiğini anlayınca bilgisayarımdan sesimizi bastırak yükseklikte müzik açıp bacaklarını omzuma aldım.benim 17 lik aleti her cm hissetmesi için ağır ağr kayganlaşan amcığına sokmaya başladım.benim aletimin tamamını amcığına soktuktan sonra tempomu arttırmaya bağladım.İnlemeler artınca dudaklarına asıldım.bacakları ile boynumu sıktığı zaman sarsıntıdan boşaldığını anladım.onun bu hareketi beni azdırmış ve 15 dk lık git gelden sonra boşalma durumuna gelmiştim.boşalacağım yeri ağzını açarak gösterince amcığından çıktım önüme diz çöküp tüm sikimi ağzına alıp patlamayı ikinci kez ağzında gerçekleştirdim.
sekreterim ofise geldiği için , ara ara kapı çaldığından daha fazlasına devam edemezdim.bana ev arkadaşlarının haftasonu memlekete gideceğini, istersem ona gidebileceği söyleyince hemen kabul ettim.deplasmanda götünü ilk kez bana nasıl deldirdiğini, sekreterimle beraber üçlü seks partimizi bu hikayeyey gelecek yorumlara göre paylaşacağım.
herkese bol şans.yorumlarınızı bekliyorum ;-

Leave a Reply

