tatlı yeğenim

2 Jul

merhaba ben halit,yeğenim merveyle yaşadığım olayı anlatmak istiyorum,tamamen gerçektir.18 yaşındaki yeğenim merveye hislerim yaklaşık iki ay önce değişti.sık sık ziyaretlerine gittiğim için,hep görüyor tahrik oluyordum,eyildiğinde fırlayacakmış gibi görünen memeleri başımı döndürüyordu,hele harika götü sanki gel beni sik diyordu.yine böyle bir günde dayanamadım ve omutfaktayken gidip bardak alma bahanesiyle arkasına geçip sikimi götüne sürttüm,tepki vermedi bende cesaretlenip dahada abandım,belliki oda istiyordu.hemen elimi atıp o harika götünü okşamaya başladım,ses çıkarmayınca hemen diz çöküp pantilonunu yavaş yavaş indirdim külotunun üzerinden götünü okşayıp öpüyordum,göt deliği harikaydı,dilimle yalıyor ısırıyordum,birden dönüp beni ayağa kaldırıp çömeldi,sikimi çıkarıp emmeye somurmaya başladı,dayanacak halim kalmamıştı,hemen kalkıp tezgaha dayadım ve sikimi sulanan amına sürtmeye başladım.inliyordu o inledikçe çıldırıyordum,parmaklarımla ıslanan amının suyunu göt deliğine sürmeye başladım götünden sikeceğimi anlamıştı ,sikimin ucunu göt deliğine koyup yavaş yavaş itmeye başladım,kısık kısık inliyor hepsini sokmamı bekliyordu,oysa ben yavaş yavaş sokup tadını çıkarmak istiyordum sikimin başı götündeydi artık,acıylaayyy diye bağırdı,ağzını kapatıp sikimi köküne kadar götüne soktum,inlemesi delirtiyordu,yaklaşık 10 dakika mervenin o güzelim götünü doyasıya siktim,

Leave a Reply

